Thursday, March 17, 2011

අදුරු අතීතය ( 2 කොටස )

"කොටා" මචන් කලබල වෙන්න එපා, උඹත් එක්ක ගිය ශ..., හසි..... (ගෑනු ලමයි ) (ඔෆීසියෙ මගෙ හොදම යාලුවො ) නෑති උනා බන්
"මම" අඩෝ සිරාද? වරෙන් යන් එහෙනම්
"නෑ නෑ උඹ ගියාට වෑඩක් නෑ, ශ... මුස්ලිම් හින්ද බොඩි එක ගෑනිච්චා, දවසින් කරන්න ඕනෙ හින්ද, අනිත් බොඩි එක තාම චෙක් කරනව


මට උන් හිටි තෑන් අමතක උනා, මම හින්ද නේද මගේ හොදම යාලුවො දෙන්නෙක් මට නෑති උනේ,අදත් මම කරපු වෑරෑද්දට මම දුක් විදිනවා, එ පොලීසියෙන් නෙමේ, මගෙ හිතින් මම  වෑරදි කාරයා, හ්ම්ම්...



මම මොකද කරන්නෙ දෑන්, මම මෑරුනත් ඒ ජීවිත ආපහු එයිද? මම ජීවත් වෙලා ඒ අයට පින් දෙනවද, මට මෙලෝ මගුලක් තෙරෙන්නෙ නෑ. ඒ අස්සෙ මම ඈවිදින්න බලනකොට මට ඈවිදින්නත් බෑ, කකුල ඩෑමෙජ් වෙලා, මට හිතුන මුන් දෙන්නත් මේ වගේ බේරුනානම් මොකද ඈයි මුන් දෙන්නව විතරක් නෑති උනේ, එක්කො ඒ එක්කම මාවත් ගියානම් ඉවරයිනෙ
(කියන්න මතක නෑති උනා, මත් එක්ක ගිය අනිත් ගල්ස්ලා 2න්න ICU එකෙ, කොල්ලො දෙන්න ශේප්) ( මේක ලියන මොහොත වෙනකොට ඒ අයටත් අව්ලක් නෑ දෑන්)


ඒ මදිවට ඔන්න ඈදේ ඉන්නකොට "කොටා" කියපි, මචන් යසියා පොලීසියෙන් එනව කට උත්තරේ ගන්න උඹ මොනවත් කියන්න යන්න එපා කියලා. මට මේ මෙලෝ රහක් නෑතුව ඉන්නවා. මූ මගුල් පොලීසියක් ගෑන කියවනවා. (ඒත් ඌ කියපු එක ගෑනත් බයක් ආවෙ නෑතුව නෙමේ. එතනින් එහා ස්පිරිතාලෙදි සිද්ධ වෙච්ච දේවල් කියන්න යන්නෙ නෑ, මොකද මගේ නඩුව තාම අහන හින්ද :ඩී)

හ්ම්ම් මම හොස්පිට්ල් එකෙන් යද්දි වෙන්න තියෙන ඔක්කොම වෙලා ඉවරයි. මට කරන්න දෑයක් ඉතුරු වෙලා නෑ, 


හ්ම් ඔන්න ඔහොමයි උනේ, සාමන්යෙන් ඔහොම දෙයක් උනාට පස්සේ ඊට පස්සේ කෙලින්ම යන්න ඕනෙ පොලීසියට ඒත් මම ගෙදර ගියේ ( කොහොමද කියල අහන්න එපා) . ගෙදර ගිහින් සති 2ක් විතර ගෙදරට වෙලා හිටියා, ඔෆිස් එකේ 3 දෙනෙක් ඈරෙන්න එකෙක් ආවෙ නෑ , ඔන්න යාලුවෝ, හෑබෑයි උන්ට තරහ යන එකත් සාධාරණයි එක පෑත්තකින්. මට උන් ආවත් එකයි නෑතත් එකයි, බොක්ක වගෙ හිටිය නුගෙගොඩ මම අශ්‍රය  කරන මගෙ යලුවො ටික මත් එක්කම හිටියා. ( ඩිලා, බාලේ, කොටා, ඔස්කා, රව්ෆ්, පබා, උදානි,ගයාන් මගෙ ලගින්ම ඉදලා මට උදව් කරපු සෙට් එක )


දෑන් තමයි ඔයගොල්ලට හොදම ටික කියන්න ගන්නෙ, "වෑලිකඩ ආතල්" මදක් ඉවසන්න.

6 comments:

  1. ඉතින් ඊට පස්සෙ මොකද උනේ

    ReplyDelete
  2. මොකද්ද බන්.. කෑලි කෑලි දාන්නෙ..?

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. එක දිගට කියන්න කම්මැලී බං, ඒකයි, සොරි වෙන්න ඕනේ

    ReplyDelete